I Love Science-Bilimi Seviyorum

I Love Science-Bilimi Seviyorum

23.04.2022 1318

23-04-2022

 

 

Proje hakkında

Bu proje 7 ülke, 9'u yabancı, 4'ü Türk ortak olan dili İngilizce olan bir Avrupa eTwinning projesidir. Projede okulumuz Fen Bilimleri öğretmeni Ebubekir KILIÇ yer almaktadır. Okulumuzda 5. Sınıf öğrencilerinden 18 kişi yer almaktadır.

This project targets students within the age group of 10-15 years. The language of the project is English. The duration of the project is 7 months. Students in this project will learn science in a fun way. By satisfying their curiosity with exploration and knowledge, we will work with them to gain knowledge for life, develop critical thinking, problem solving and other 21st century skills. We want to open this project to schools all over Europe and the world, we want to share our ideas and work by exchanging ideas with others using ICT tools. The biggest role will be for the students, they will carry out the activities with their own hands, we will activate the work of the groups, we will share experiences as teachers, we will use different teaching strategies, mostly based on activating the role of the student, making learning active and fun Bu proje 10-15 yaş aralığındaki öğrencileri hedeflemektedir. Projenin dili İngilizce'dir. Projenin süresi 7 aydır. Bu projedeki öğrenciler bilimi eğlenceli bir şekilde öğrenecekler. Meraklarını keşif ve bilgi ile tatmin ederek, yaşam boyu bilgi edinmeleri, eleştirel düşünme, problem çözme ve diğer 21. yüzyıl becerilerini geliştirmeleri için onlarla birlikte çalışacağız. Bu projeyi tüm Avrupa'daki ve dünyadaki okullara açmak istiyoruz, ICT araçlarını kullanarak başkalarıyla fikir alışverişinde bulunarak fikirlerimizi ve çalışmalarımızı paylaşmak istiyoruz. En büyük rol öğrencilerde olacak, etkinlikleri kendi elleriyle yürütecekler, grupların çalışmalarını harekete geçireceğiz, öğretmen olarak deneyimleri paylaşacağız, farklı öğretim stratejileri kullanacağız, çoğunlukla öğretmen rolünü etkinleştirmeye dayalı. öğrenmeyi aktif ve eğlenceli hale getiren öğrenci olacaktır.



HEDEFLER
1- Linking knowledge to life, through the science curriculum for different countries.

2- Developing students' twenty-first century skills, through different experiences in science lessons, which require critical thinking and problem solving...

3- Cultural exchange through acquaintance between school students from different countries. The acquaintance takes place through a presentation or video, where students talk about themselves, their schools and countries and find out the locations of these countries on the world map.

4- Exchange of different teaching experiences between teachers.

5 - Enhancing the concept of good citizenship among students by assuming individual and collective responsibility in acquiring knowledge and applying it in various aspects of life.

1- Farklı ülkeler için fen müfredatı aracılığıyla bilgiyi yaşamla ilişkilendirmek. 2- Eleştirel düşünme ve problem çözmeyi gerektiren fen derslerinde öğrencilerin yirmi birinci yüzyıl becerilerini farklı deneyimlerle geliştirmek... 3- Farklı ülkelerden gelen okul öğrencileri arasında tanışma yoluyla kültür alışverişi. Tanışma, öğrencilerin kendileri, okulları ve ülkeleri hakkında konuştukları ve bu ülkelerin dünya haritasındaki yerlerini öğrendikleri bir sunum veya video aracılığıyla gerçekleşir. 4- Öğretmenler arasında farklı öğretim deneyimlerinin değişimi. 5 - Bilgi edinme ve hayatın çeşitli yönlerinde uygulama konusunda bireysel ve toplu sorumluluk üstlenerek öğrenciler arasında iyi vatandaşlık kavramını geliştirmek.

ÇALIŞMA SÜRECi

1 We will add students, divide them into national and international teams, and meet with students, teachers, schools and countries. Students will be introduced to Tunspace, create a WhatsApp and Facebook group, a blog, design and choose a logo for the project.

2 Suggest topics for the project using linoit, vote for each group to choose its topic, and each group, under the supervision of its teacher, will work on studying the topic it has chosen, collect information, conduct experiments, at the end the work will be compiled into a book containing different topics in science.

3 We will work to consolidate the knowledge we have gained through field visits (to universities, farms, ...). We will aggregate photos and clips of visits into an e-book or virtual gallery.

4 Students design scientific products that fit the topics they have previously chosen. A competition will be held to select the best work based on pre-set criteria

5 Completion of joint business

6 Final evaluation of the project

1 Öğrencileri ekleyip ulusal ve uluslararası ekiplere ayıracağız, öğrenciler, öğretmenler, okullar ve ülkelerle buluşacağız. Öğrenciler Tunspace ile tanışacak, WhatsApp ve Facebook grubu oluşturacak, blog oluşturacak, proje için bir logo tasarlayacak ve seçecek. 2 Proje için linoit kullanarak konu önerin, her gruba kendi konusunu seçmesi için oy verin ve her grup öğretmeninin gözetiminde seçtiği konuyu üzerinde çalışacak, bilgi toplayacak, deneyler yapacak, çalışmanın sonunda bilimde farklı konuları içeren bir kitap haline getirilecek. 3 Saha ziyaretleri yoluyla edindiğimiz bilgileri pekiştirmek için çalışacağız (üniversitelere, çiftliklere, ...). Fotoğrafları ve ziyaret kliplerini bir e-kitap veya sanal galeride toplayacağız. 4 Öğrenciler daha önce seçtikleri konulara uygun bilimsel ürünler tasarlar. Önceden belirlenmiş kriterlere göre en iyi eseri seçmek için bir yarışma düzenlenecektir. 5 Ortak işin tamamlanması 6 Projenin nihai değerlendirmesi

 

BEKLENEN SONUÇLAR

Students will be able to participate in all stages of learning through collaboration, research and experimentation to discover the science and knowledge around us. They will notice that the different activities in the schools will enrich their experience. They will be able to test their sense of self-confidence by discovering and searching for knowledge, answering their questions, and satisfying their love of knowledge. They will learn how to collaborate with other groups, use different technology tools, and communicate with other schools. They will suggest their own activities and we will give them different opportunities for creativity.

Öğrenciler, çevremizdeki bilim ve bilgiyi keşfetmek için işbirliği, araştırma ve deney yoluyla öğrenmenin tüm aşamalarına katılabilecekler. Okullardaki farklı etkinliklerin deneyimlerini zenginleştireceğini fark edecekler. Bilgiyi keşfederek, araştırarak, sorularına cevap vererek ve bilgi sevgisini tatmin ederek özgüvenlerini test edebileceklerdir. Diğer gruplarla nasıl işbirliği yapacaklarını, farklı teknoloji araçlarını nasıl kullanacaklarını ve diğer okullarla nasıl iletişim kuracaklarını öğrenecekler. Kendi aktivitelerini önerecekler ve onlara yaratıcılık için farklı fırsatlar vereceğiz.

23-04-202223-04-2022